دریافت ویزای توریستی انگلیس در 5 مرحله

با سلام، مراحل اصلی جهت دریافت ویزای توریستی انگلیس را در این صفحه قدم به قدم توضیح داده‌ایم تا به صورت شفاف از روند کار مطلع شوید.

شما می‌توانید این صفحه را برای اعضای خانواده خود نیز بفرستید تا آنها هم در جریان روند ویزای شما باشند.

در صورت نیاز لطفا بخش سوالات متدوال را نیز بخوانید و برای ارتباط با ما، روی گزینه مورد نظر کلیک کنید: واتساپ – تلگرام – موبایل

دریافت ویزای توریستی انگلیس در 5 مرحله
1.مشاوره اولیه و تصمیم‌ گیری

جهت بررسی شرایط شما، ابتدا یک جلسه مشاوره تلفنی انجام می‌شود. این مشاوره هزینه اندکی دارد و اگر شرایط خوبی داشته باشید هزینه این مشاوره از هزینه خدمات ما کسر می‌شود. در واقع شما با پرداخت هزینه‌ای اندک از ضرر مالی چند میلیونی در صورت ریجکت شدن ویزا جلوگیری می‌کنید. برای پرداخت هزینه مشاوره از این لینک استفاده کنید.

ما با توجه به پرونده‌های قبلی به شما خواهیم گفت که شانس شما برای دریافت ویزا چقدر است. اگر متوجه شویم که امکان دریافت ویزا وجود ندارد، این مساله و دلایل آن را به شما می‌گوییم و شما با توجه به شرایط در مورد ادامه کار تصمیم خواهید گرفت. اگر شرایط شما برای دریافت ویزا مطلوب باشد، مراحل کار به صورت زیر ادامه پیدا می‌کند.

2.بررسی دقیق و اعلام زمان اقدام

در صورتی که متقاضی آماده شروع فرآیند باشد، نیمی از مبلغ خدمات در این مرحله دریافت می‌شود تا مدارک متقاضی مورد بررسی دقیق قرار بگیرند. این مدارک شامل مدارک شغلی و منابع درآمدی هستند. در این مرحله با توجه به صورتحساب‌های بانکی متقاضی و خانواده وی در انگلیس (در صورت وجود) مشخص می‌شود که متقاضی چه زمانی قادر به ارائه درخواست برای ویزا است. ممکن است که در این مرحله برای بهبود شرایط مالی پیشنهادهایی برای شما مطرح کنیم تا شانس دریافت ویزا بیشتر شود. مثلا به شما بگوییم که برای مبالغی که در حساب شما دیده شده چه مدارکی را ارائه کنید و …

3.ترجمه و ارسال مدارک

در این مرحله با توجه به شرایط شما و سایر افراد خانواده‌تان، لیستی از مدارک مورد نیاز جهت ترجمه به زبان انگلیسی برای شما ارسال می‌شود. همچنین مدارکی که لازم است از طرف دعوت کننده از انگلستان ارائه شوند نیز به شما اعلام می‌شود.

4.تکمیل فرم آنلاین و رزرو وقت سفارت

اپلیکیشن (فرم) ویزا را بصورت آنلاین برای شما تکمیل می‌کنیم. پس از تکمیل، آن را با شما مرور می‌کنیم تا فرم نهایی با آگاهی کامل شما ارسال (سابمیت) شود. پس از تایید فرم بایستی هزینه صدور ویزا را به سفارت بپردازیم و روز و ساعت انگشت نگاری را انتخاب کنیم. این هزینه فقط بصورت آنلاین پرداخت می‌شود و با توجه به مدت ویزای شما متفاوت است.

ردیفمدت ویزاهزینه پرداختی به سفارتهزینه خدمات
1ویزیت 6 ماهه95 پوندتماس بگیرید
2ویزیت 2 ساله361 پوندتماس بگیرید
3ویزیت 5 ساله655 پوندتماس بگیرید
4ویزیت 10 ساله822 پوندتماس بگیرید

شما می‌توانید فرم فارسی ویزای ویزیت را از اینجا دانلود و پرینت کنید. نیمه دوم هزینه خدمات ما در این مرحله دریافت می‌شود.

5. انجام بایومتریک در VFS

پس از انجام مراحل فوق، شما بایستی جهت ارائه مدارک خود و گرفتن عکس و اثر انگشت به VFS مراجعه نمایید. هنگام مراجعه لازم است موارد زیر را به همراه خود داشته باشید:

  1. پرونده‌ای که ما به شما تحویل می‌دهیم.
  2. اصل پاسپورت‌های معتبر و منقضی شده شما.
  3. کپی از تمام صفحات (حتی صفحات خالی) پاسپورت فعلی روی کاغذ A4.
  4. کپی از صفحه اصلی و صفحات دارای ویزای پاسپورت‌های قبلی.

آدرس VFS انگلیس: تهران، میدان هروی، مرکز خرید هروی سنتر، طبقه پنجم

نمایش محل مراجعه روی گوگل مپ

پس از حضور در VFS:

  • بایستی منتظر بمانید تا نتیجه ویزا به آدرس شما ارسال شود.
  • راهی برای پیگیری وضعیت ویزا وجود ندارد و فقط باید صبر کنیم.

*دریافت ویزای توریستی انگلیس در 5 مرحله بالا شامل جزییات بسیار بیشتری می‌باشد اما در اینجا صرفا به مراحل اصلی اشاره شده است.

مشاوره اولیه برای ویزای توریستی انگلیس به چه کار می‌آید؟

با انجام مشاوره اولیه به مشکلات اپلیکیشن خود پی می‌برید و از خسارت مالی جلوگیری خواهید کرد.

بررسی دقیق مدارک ویزا چگونه انجام می‌شود؟

بعلت حساسیت زیاد سفارت ابتدا ما مدارک مالی شما را که از بانک دریافت کرده‌اید بررسی می‌کنیم و نحوه ادامه کار را با شما هماهنگ می‌کنیم.

ترجمه مدارک ویزای توریستی انگلیس به چه صورت است؟

ما لیست مدارک مورد نیاز برای ترجمه را به شما اعلام می‌کنیم. سپس شما نسبت به ترجمه آنها اقدام می‌کنید. مدارک برای نیازی به تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه ندارند.

پس از انجام انگشت نگاری چقدر طول می‌کشد که ویزا به دستم برسد؟

این زمان با توجه به شرایط گوناگون تغییر می‌کند. در حال حاضر بعلت کرونا، معمولا حدود 8 هفته‌ی بعد پاسپورت خود را دریافت می‌کنید. برای اطلاع دقیق‌تر به این صفحه مراجعه کنید: مدت زمان صدور ویزای انگلیس